duminică, 5 decembrie 2010

o emisiune cu sarbatoriti




Astazi am avut o emisiune cu sarbatoriti!!!Prima urare  de "La multi ani" i s-a  adresta Mirelei deoarece astazi si-a adaugat si al trei-lea trandafir in buchet ,adica astazi a implint frumoasa varsta de 3 anisori,si tot Mirelei i-am  mai facut o urare,pentru maine,deoarece o cheama si Nicoleta!!!Urmatorul "La multi ani" a fost cel pentru Anisia pentru ca o  cheama si pe ea Nicoleta.Apoi, am cantat am dansat si am  recitat poezii.A sosit o prietena noua tocmai din Campina.Pe fetita o cheama Aida in varsta de 7 ani.Fieacare copil a spus  ce vrea sa-i aduca Mos Nicolae.Adelina  Zamfir din Movila judetul Ialomita ne-a fost alaturi.Raluca mica,ca de obicei a fost vesela si plina de viata!Ea a cantat impreuna cu Radu duetul "Cine bate seara la fereastra mea"Deci intr-unn cuvant pot sa spun ca astazi am avut o emisiune frumoasa!"LA MULTI ANI" Mirelei si Anisiei




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu