duminică, 27 noiembrie 2011

Ultima emisiune de toamna !

 In platoul nr.2 de la Columna tv s-a desfasurat emisiunea noastra "cea de toate duminicile".Am avut doua prezentatoare, mai exact Elena Antonescu si Corina Iordache.Ele au fost ajutate de co-prezentatorii Andreea Jr.,Cristina si Cosmin.Am facut dedicatii celor dragi si le-am urat un sincer"LA MULTI ANI" celor care poarta numele de Andrei ,Andreea si derivatele acestora.In prima parte a emisiunii  s-au recitat multe poezii,dar a fost prezentat si albumul Clubul Victoriosilor cu 

cantece de iarna si colinde.Acesta contine
 in jur de 35 de melodii.In a doua  parte am cantat si ne-am simtit bine.De specificat este insa faptul ca joi de 1 Decembrie puteti sa fiti alaturi de noi pe platoul de langa Casa de Cultura a Sindicatelor.Aceasta manifestare este marcata in fiecare an de Columna tv.Emisiunea de astazi a fost foarte frumoasa si sper ca joi o sa fiti alaturi de noi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu